تجاوز به یمن

پناهیان: سعودی‌ها با تجاوز به یمن گور خود را کنده‌‌اند
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه آل سعود با تجاوز به یمن گور خود را در این کشور کنده‌ است گفت: دیگر شکی نمانده که آل سعود همان آل یهود است.
به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه امروز در جمع راهپیمایان تهرانی که به منظور حمایت از مردم یمن و محکومیت جنایات عربستان سعودی تجمع کرده بودند، با بیان اینکه تمام گرفتاری‌های مردم لبنان، عراق، یمن و بحرین زیر سر صهیونیست‌ها است، گفت: ما گرفتاری‌های مردم اروپا و آمریکا را نیز زیر سر ثروتمندان صهیونیست می‌دانیم.

وی با تأکید بر اینکه قریب به یکصد سال است که صهیونیست‌ها مسلمانان را به خاک و خون می‌کشند، افزود: امروز که با آخرین نوع از جنایات صهیونیست‌های اسلام‌ستیز مواجه‌ هستیم، دوران حیات آنان به پایان رسیده است.

استاد حوزه و دانشگاه همچنین در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: آل سعود با تجاوز به یمن گور خود را در این کشور کنده‌ است.

حجت‌الاسلام پناهیان در ادامه با بیان اینکه زمانی صهیونیست‌ها که تصور می‌کردند لبنان محل خوش‌نشینی است به این کشور حمله کردند اما مشت محکمی از مردم این کشور دریافت کردند، تصریح کرد: آنها به همراه تکفیری‌ها سعی کردند که سوریه را غارت کنند، اما نه در این کشور و نه در کشور عراق به نتیجه نرسیدند و این در حالیست که امروز به سراغ مردم یمن رفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه اگر صهیونیست‌ها و برده‌شان آل سعود در معرض نابودی نبودند، ملت یمن را علیه خودشان نمی‌خروشاندند، گفت: دیگر شکی نمانده که آل سعود همان آل یهود است، خانه کعبه سال‌ها است که در غصب صهیونیست‌ها قرار دارد.

استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: پس از نجات مردم منطقه از زیر ستم صهیونیست‌ها مردم اروپا و آمریکا را هم از شر آنان نجات خواهیم داد، مردم اروپا و آمریکا بیش از همه زیر یوغ صهیونیست‌ها قرار دارند و راه چاره‌ای نیز ندارند.

حجت‌الاسلام پناهیان همچنین خطاب به مردم یمن، گفت: امروز چشم همه مظلومان منطقه به شما است که به دل‌های ما امید دادید و بزرگترین امتیاز‌تان ایمان خالص، سلحشوری و فقدان سیاست‌مداران سازشکار است. ما در طول 35 سال از عمر انقلاب‌مان، هیچ‌گاه به اندازه امروز از ثمرات خون شهدای‌مان خشنود نبوده‌ایم.

وی همچنین با تأکید بر اینکه ما امروز بیش از آنکه بر سر آل سعود و صهیونیست فریاد بزنیم به مردم یمن مژده فتح و نصرت می‌دهیم، افزود: ما آنگونه که منتظر مهدی(عج) هستیم منتظر یمانی نیز می‌باشیم، اگر تکفیری‌ها مقدمات ظهور سُفیانی را فراهم کردند شما نیز مقدمات ظهور یَمانی را آماده کرده‌اید.

استاد حوزه و دانشگاه با با بیان اینکه هیچ‌کس تصور نمی‌کرد که آل سعود خودش عامل آزادسازی مکه و مدینه شود، ادامه داد: اگر امام راحل(ره) روزی فرمود راه قدس، از کربلا می‌گذرد، امروز کربلا آزاد شده است اما نیاز به بال دیگری نیز بود.

حجت‌الاسلام پناهیان در بخش دیگری از سخنانش یکی از برکات قیام مردم یمن را سکوت یاوه‌سرایی‌های جریانات سازشکار به‌ویژه در ایران دانست و افزود: آل سعود اگر ذره‌ای عقل و تدبیر داشت باید به مردم ایران، سوریه و عراق التماس می‌کرد تا شاید اندکی بر عمر حکومتش افزوده شود.

وی همچنین در ادامه سخنانش از آل سعود با تعابیری همچون، ام‌الفساد و دشنه فرو رفته بر قلب جهان اسلام یاد کرد و خطاب به مردم مظلوم یمن، گفت: چشم‌ها و دل‌های ما پشت سر شما بوده و یقین داریم که تا فتح مکه و مدینه از پای نخواهید نشست.

استاد حوزه و دانشگاه در پایان با خاطر نشان کرد: نگوئید چرا ایران به مردم یمن کمک می‌کند، زیرا این مردم مقاوم عراق، بحرین، سوریه و یمن هستند که به ایران اسلامی کمک کرده و به آن عزت می‌دهند، ما سپاسگزار آنها هستیم که نگذاشتند پرچم مقاومت بر زمین بیافتد.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.